fbpx
Kontakt & Kundeservice

Kontakt os. Vi står klar til at hjælpe dig videre.

Kontakt info
Glostrup, +(45) 70 26 00 03 info@lagerhotel24.dk Naverland 1C, Glostrup
Følg os:

10 gode grunde til at anvende et pluk og pak center


Vi går langt for vores kunder – vi tager os af hele processen
Hos Lagerhotel24 går vi altid et stykke ekstra for at tilfredsstille vores kunder. Som kunde hos Lagerhotel24 vil du slippe for alt det besvær, der er forbundet med dropshipping, lageropbevaring, forsendelser, bytteservice, returvarer, tracking og meget andet. Det vil vi varetage for dig med vores erfarne medarbejdere indenfor feltet. Her er 10 gode grunde til at anvende et pluk og pak center.

  1. Ingen faste udgifter
    Ved at anvende vores lagerhotel kan du undgå at betale faste udgifter til personale eller eget lager. Fordelen ligger i, at du kun betaler for den service, som Lagerhotel24 gør for dig. Nemlig at du kun betaler, når en vare skal ned fra hylden og sendes til kunden. Det er en omkostningsmæssig fordel, da det er en variabel lageromkostning. Altså følger dine omkostninger dit salg.

  2. Udnyt tiden optimalt – sælg blot dine varer
    Ved at anvende vores lagerhotel koster tid ikke penge. Du skal blot sørge for, at der bliver handlet på din webshop, og Lagerhotel24 sørger for resten. Du får overskydende tid til at effektivisere og optimere din webshop ved at outsource dit lager.

  3. Synlighed af dine varer på adskillige online markeder
    Ved at integrere din webshop med vores system i Lagerhotel24, kan vi hjælpe dig med, at dine varer bliver mere synlige online på bl.a. Amazon, E-bay, Wish og mere end 200 andre online markeder. Vi synkroniserer din webshop med online markederne gennem en leverandør.

  4. Billig forsendelse
    Hos Lagerhotel24 har vi fordelagtige fragtaftaler, der gør det muligt at reducere fragtomkostningerne betydeligt til fordel for dig. Vi sørger for at dine varer bliver sendt til kunden, når ordren modtages i systemet.

  5. Samme dags levering
    Hos Lagerhotel24 kan vi tilbyde samme dags levering af dine kunders ordrer lige til døren. Det gælder ordrer, der er modtaget inden kl. 15:00 og inden for Storkøbenhavn samt nedenstående postnumre. En faktor der kan give dig en konkurrencemæssig fordel, være et glimrende salgsargument overfor dine kunder og hjælpe din forretning med at skalere.

    Postnumre for samme dags levering er: 1000-2990 (Kbh. og omegn) samt 3450 (Allerød), 3500 (Værløse), 3520 (Farum), 4000 (Roskilde) og 4681 (Herfølge).

  6. Håndtering af returvarer
    Dine kunder kan sende varerne retur til vores adresse i Glostrup. Vi sørger for at undersøge returvaren for skader, og sætter det på lager for dig igen.

7. Personlig emballage
Det er din webshop og dit varemærke. Vi pakker selvfølgelig alle pakker, der tilhører dig med den emballage, du ønsker. Du kan have din emballering stående ude hos os, så vores mandskab kan indpakke en ordre med dine oplysninger og logo. Hvis der ikke er et specifikt ønske om indpakningen, får kunden det i en standardindpakning. Afsenderfeltet indtastes efter din virksomheds oplysninger.

Andet emballering
Din leverandør kan have sendt pakkerne i en indpakning, som du ikke ønsker. Vi tilbyder også ompakning inden ordren sendes ud.

8. Lagerhotel og posthus/pakkeshop
Vores lagerhotel ligger i Glostrup (Storkøbenhavn), hvorved vores posthus/pakkeshop også er tilknyttet. Vi har et samarbejde med GLS, DAO, Bring og Postnord, der leverer pakker til os dagligt.

Vores postkontor har åbent man-tors 10-18 og fre 10-16. Lør-søn lukket. De kunder, der vil hente pakkerne fra vores posthus, har mulighed for det afhente pakkerne, når det passer dem inden for åbningstiderne. Vi håndterer både indlevering og udlevering af varer.

9. Stregkoder/EAN – numre og labels
Vi kan efter ønske sætte stregkoder på dine pakker, hvis du ikke allerede har det. Det hjælper vi dig gerne med, da vi ikke mener, at det skal besværligt at købe stregkoder. Gennem vores samarbejde med stregkodeudbyderen kan vi til fornuftige priser indkøbe stregkoder til dig. Kunden kan efter afsendelse tracke varen, når denne modtager en meddelelse om at pakken er afsendt.

10. Opdateret lagerbeholdning og status
Vi sørger for at din webshop hele tiden er opdateret om lagerbeholdningens status. Når vi scanner en pakke til forsendelse, opdateres din webshop per automatik. Du får besked, når et nyt parti skal leveres til vores lager. Dermed opstår der ikke forsinkelser i forsyningskæden. Vores mandskab dobbelttjekker også regelmæssigt lagerbeholdningen gennem optælling af, det du har stående hos os. 

Skriv en kommentar